Bandmötet

Goddag,
det skulle ju ha varit ett band möte i helgen med en massa pyssel men guess what! Vi festade i stället! inget vart sagt.
Bandmötet kommar nog att hålla inom en snar framtid och då får vi alla våran efterlängtade update.

Men en framtidsplan har vi, att ha fest i nån lokal med oss plus nåt band till som spelar och bara en massa polare och skönt folk och lite alkohol och dylikt.  skulle detta vara nåt som intreserar?

well well jag har inte myucket att skriva såhär dagen innan repan förutom att snart kommer det upp videos som visar lite utav repor osv.

Ciao Bella!

//Niklas

Kommentarer
Postat av: Anton

Ja jag är alltid intresserad av fest och alkohol... Och dylikt såklart, det är viktigt ;) Nejmen jag tycker att det är dags att verkligen rycka upp oss. Jag ska fixa inspelningsutrustning så snart jag kan så borde vi ha en massa material framåt julen om vi fortsätter skriva låtar i den här takten =)

2008-10-30 @ 16:21:50
URL: http://bandbloggbatcountry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0