Repan

Jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg till om repan!
Vi fick mycket gjort tror jag, trots en lite "stel" stämmning efter en av rökpauserna...  En sak som jag har uppmärksammat är att nästan alla bandmedlemmar glömmer någonting i repan varje gång! =) En sak som vi har halkat efter på tror jag är att skriva ner låtarna, inte för att vi glömmer dem, men så att vi får lite mer struktur och ordning på allt. Det kommer att bli viktigare alltefterssom vi spelar in mer.

Nejmen det där är nog allt jag kan komma på, jag tackar för mig!
Ps. Macks, Rikard, Linus, skriv inlägg ni med!
/Anton

Kommentarer
Postat av: Kimmo

Tycker du skall ta och spara allt som glöms och låta allt som glöms under repan, stannar i repan! Som dekoration eller sådär då alltså!

2008-10-15 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0