Repan den 15 okt.

God kväll!
Nu är det Max som skriver sitt första inlägg på den här bloggen och jag har precis anlätt till mitt hem efter att ha blivit hemskjutsad av Anton som tog en liten omväg för att damma upp lite grus på kyrkans parkering.
Dagens repa var sådär, det skapades inte så mycket och det var en ganska sänkt stämning
då en del av oss var väldigt trötta. Men den hade sina goda stunder och man kan definitivt inte kalla det för en misslyckad kväll.
Jag som sångare så är jag inte riktigt nöjd med mig själv då jag tycker att jag sjunger väldigt stelt. Helt enkelt nånting som jag måste träna på, att tillsätta lite känsla i min sång. Jag ska även försöka att knåpa ihop lite egna ord att sjunga tills nästa repa. Ser fram emot "Band mötet!" i helgen där det finns möjligthet att det kommer förstäras alkohol och dylikt som kan släppa besten inom mig lös och göra mig till en sångare som hetsar upp publiken med ett våldsamt uppträdande.
Tills dess hade det bra!

//Max

Kommentarer
Postat av: Anton

Hehe, Maxat! Nejmen seriöst, bra inlägg! Inte misslyckat, men sänkt stämmning. Tilläggas bör kanske att vi inte använt några andra berusningsmedel än cigaretter och Cola, och tro inget annat, även om det kan låta så!;D Ser också fram mot mötet på lördag. Konstruktiv kritik ska framföras, likaså alkoholhaltiga dryckessaker samt nikotinhaltiga ört och växtdelar.

Hade gött!

/Anton

2008-10-15 @ 22:41:50
URL: http://bandbloggbatcountry.blogg.se/
Postat av: Niklas pasist

Jajemen, Macks var den som stack fram näsan och langade till med ett härligt inlägg som ger oss alla en insyn i de andra personerna i denna eminenta kvintett!

2008-10-15 @ 22:46:11
Postat av: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

2008-10-15 @ 22:52:36
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Postat av: Niklas

Syns det genom bloggen att vi inte har mycket pengar och måste ha nya kläder? :S

2008-10-17 @ 15:48:11
Postat av: Kimmo

Var inte så negativ nu Niklas, spanade in länken och såg en rätt fräsch rosa klänning max skulle passa i faktiskt!

2008-10-19 @ 03:57:56
Postat av: Niklas

Okej jag ska vara mer öppen och ta en titt i denna spännande blogg och kolla efter fynd som passar just min kroppsform.

2008-10-19 @ 12:23:15
Postat av: Anton

Kollar in klädbloggen nu, ska kolla efter någonting sexigt och billigt. Den gula klänningen då? Den var kortare och sexigare, vi måste ha lite sexigare kläder på scenen, så publiken blir lite vild sådär!

2008-10-20 @ 09:21:41
Postat av: Niklas

Jag satsar mera på läderbrallor med hål för skinkorna och en kortkort skinnväst(easy rider style!) och ett par sockeplast!



Vad sägs? kommer detta få alla babes att skrika åt mig? även killarna?

2008-10-21 @ 10:05:42
Postat av: Anton

Erh... Niklas? Hålet ska vara mellan skinkorna, inte på dem. Men annars verkar det vara en ganska utstuderad utklädnad. Du skulle passa bra i det! ;D

2008-10-27 @ 00:00:09
URL: http://bandbloggbatcountry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0