RaepaN

Japp nu sitter jag här efter repan och tänker; Jaha, vad gjorde vi denna repa? Jag har kommit fram till att vi fick lite nytt material som skall fixas samt slipade på en annan, låt oss kalla den för 'Z'. Vi hade även en sångare denna repa, Macks. Vi fick fram en mycket bra text till låten 'Z', ännu en bit kvar men det tar sig.

Vi är även på G med en MySpace, där vi lägger in lite låtar och kommer att länka härifrån dit.

allt som allt en mycket bra repa, dock ett mindre bra inlägg pga trötthet.

Ha det bra mina kära vänner och kamrater.

P.S. Hoppas Linus, Rikard och Macks även skriver i denna blogg, håll tummarna!

Hade.

//Niklas

Kommentarer
Postat av: Anton

Hehe=)

Ja det var en speciell repa kan man säga. Jag hade mardrömmar om legogubbar. Fyfan. Men jag tror att så snart jag hämtar en basförstärkare hos Den Generöse och fixat inspelningsprogramvara så kommer det att gå fort. Bara att hålla i sig och hoppas vi får med oss lite fans ;)

/Anton

2008-10-09 @ 13:34:46
URL: http://bandbloggbatcountry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0