Bat Country

Goddag!
Här tar jag mig friheten att vara den första att skriva i Bat Country bloggen.
När jag skapade denna så var det tänkt att den skulle heta 'BatCountry.blogg.se' men självfallet är det nån 14 brud som redan tagit detta, vem fan döper sin blogg till BatCountry?! Jag hoppas hon förstår sitt misstag och tar bort sin blogg och gör namnet ledigt. Detta kommer meddelas i denna blogg självklart så denna blogg kommer icke bara försvinna.

Så nu, vad har vi tänkt skriva i denna blogg? Jo, allmänt band-snack, berätta om repor, lägga ut låtar, lägga ut lite videos på oss eller andra o.s.v. Som en vanlig blogg bara att den handlar mer om våra repor, framtida spelningar och dylikt You Get The Picture...

P.S. Hoppas även nån skicklig jävel kommer och stilar om denna blogg till en mega fet super blogg!

Hade // Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0